Visita virtual a la Sedeta

Aquest projecte ha estat realitzat a la matèria de tecnologia de 3r d’ESO, durant el primer i segon trimestre del curs 2018-2019, amb el professor Ángel Mota.

El disseny de les aules seria la part pràctica del tema de construcció i estructures. Dins d’aquest tema, els alumnes han treballat, de forma cooperativa, materials, forces i esforços. Paral·lelament, els alumnes dissenyaven les diferents aules del centre, amb el programa Sweet Home 3D. En primera instància, feien una aula normal de classe; un cop feta, tenien la possibilitat de fer un espai addicional del centre, tot donant via lliure a la seva creativitat. Han triat segons els seus interessos: aula de tecnologia, biblioteca, gimnàs, etc.

Accediu a la visita virtual a la Sedeta.