Visionat de La innocència a la Filmoteca

L’alumnat de primer de Batxillerat que cursa les optatives de Psicologia i Comunicació ha tingut l’oportunitat de visionar l’opera prima de Lucía Alemany, La innocència; una pel·lícula que tracta temes com ara l’amistat, les relacions sexuals, el consum de drogues i la presa de decisions importants. La Lis, la protagonista, haurà de fer front a un embaràs no desitjat mentre a casa els problemes s’acumulen i pateix per no poder complir el seu desig d’estudiar circ.

Després del visionat, l’alumnat ha pogut parlar amb la productora Belén Cuesta, que ha respost preguntes de caire emocional i qüestions tècniques.