Una literatura propia: mujeres escritoras

Els alumnes de Literatura castellana de 2n de Batxillerat han estat treballant aquesta exposició que s’havia d’haver fet al centre per Sant Jordi i que, per les circumstàncies actuals, no s’ha pogut fer. No la podrem veure, de moment, al nostre institut; però sí la volem compartir amb tots vosaltres.

Després d’acollir al centre l’exposició de l’institut de les Dones “Una literatura pròpia. Dones escriptores”, ens vam proposar fer un índex parel·lel de dones escriptores en llengua castellana. Els alumnes d’aquesta matèria optativa han estat fent un treball de recerca i selecció d’alguns dels noms de les més destacades escriptores que la història ha invisibilitzat o marginat, en major o menor grau. Trobareu noms coneguts i reconeguts, majoritàriament les més actuals, i moltes altres totalment desconegudes.

Esperem que gaudiu d’aquest recorregut per tota la història de la Literatura espanyola, des de l’Edat mitjana fins l’actualitat. Aquí us deixem l’exposició “Una literatura propia. Mujeres escritoras”, amb la qual hem volgut aportar el nostre gra de sorra a la coeducació.