Primera Cursa Solidària “Gotes pel Níger”

El alumnes de 2n d’ESO han col·laborat en el projecte solidari d’Unicef “Gotes pel Níger”, organitzant una cursa solidària. Es va celebrar el dilluns 5 de març a la tarda i hi van participar voluntàriament els alumnes del centre.  Van recollir 340 € que s’han enviat al programa d’Unicef.

La nostra valoració i la dels alumnes és molt positiva i pensem que aquesta ha estat la primera de tot un seguit de curses solidàries que volem celebrar. Hem emmarcat aquesta activitat dins de la matèria Cultura i Valors Ètics. Pensem que fomentar els valors de cooperació i solidaritat són cabdals en la formació dels nostres alumnes. També hem vist que és molt positiu ajudar-los a prendre consciència del tot el que gaudim a la nostra societat i valorar-ho.