Passatemps per al confinament

Benvolgudes famílies!

El dia dotze de març el govern espayol va decretar l’estat d’alarma amb un marge de vint-i-quatre hores arrel de la pandèmia i l’endemà, divendres tretze, l’institut ja no va poder obrir. Aquests darrers dies han estat una mica estressants per a tothom: professorat, alumnat, famílies… perquè no hem sabut ben bé què havíem de fer. En principi aquesta situació havia de durar quinze dies, però ja s’ha prorrogat i resta oberta la possibilitat d’una segona pròrroga.

Des del Departament d’Educació s’han estat donant consells i pautes per mantenir el contacte entre professors, alumnes i famílies i s’ha confirmat que el tercer trimestre començarà havent tornat de les vacances de Setmana Santa (és a dir, el dia catorze d’abril), però de manera telemàtica. Encara no tenim prou informació per resoldre dubtes quant a avaluació, butlletins, etc. Així que ens arribi informació definitiva, us la comunicarem.

Mentrestant, hem activat a l’instagram de l’institut un programa de passatemps perquè pugueu trobar moments d’oci en família. Enquestes, preguntes o qüestionaris aniran apareixent a l’app per intentar fer-vos els dies més suportables i generar moments de relax i caliu familiar.

Si encara no ens seguiu, és un molt bon moment per fer-ho, de ben segur que us ho passareu bé!

Molta sort i ànims!