Treball Cooperatiu Multidisciplinar

El passat dilluns dia 16 d’octubre vam començar el Treball Cooperatiu Multidisciplinar amb els alumnes de primer de l’ESO.

“El meu ordinador” és el títol del projecte amb el que es va iniciar el Treball Cooperatiu Multidisciplinar. Aquest projecte pretén aconseguir que els alumnes coneguin i sàpiguen utilitzar les principals funcions dels seus ordinadors per treure’n el màxim profit durant la seva etapa acadèmica.

Aquest projecte ha de durar fins a final de trimestre.

Pel que fa als altres dos trimestres, es treballaran dos projectes més:

• “L’aigua“, per prendre consciència de la importància d’aquest recurs, a vegades escàs, en les nostres terres.
  • “La Roca Verda”, per tal de conèixer tot l’entorn natural del nostre municipi.

Els alumnes i professors afronten aquest nou repte amb molta il·lusió.

Ànims i endavant!