SETMANA EUROPEA DELS RESIDUS

Aquest any en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (20-28/11) al centre es treballa la importància de fer una bona gestió dels residus que generem en la nostra vida quotidiana. Ja sigui evitant el consum d’alguns productes, substituint-los per d’altres, reciclant-los o reutilitzant-los. Aquest any ens hem fixat en els plàstics, el paper d’alumini i l’oli de cuinar.

Des de les tutories s’ha decidit parlar de la importància de gestionar bé els residus de plàstic que acaben arribant al mar i són de difícil eliminació a curt i llarg termini. Lligat amb això l’alumnat de 3r ha participat de l’elaboració d’un hivernacle reutilitzant ampolles de plàstic.

Així mateix, l’alumnat de Projecte Futur ha reciclat oli de cuina per elaborar sabons com ho feien les nostres àvies.

També hem fet una activitat de conscienciació a tot el centre sobre la importància de substituir el paper d’alumini dels entrepans per embolcalls reutilitzables i mediambientalment sostenibles, aprofitant l’entrega d’embolcalls a l’alumnat de 1r que l’AMPA ofereix cada any.