Prova cangur 2019

Des de l’any 1996 es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual n’és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana, amb la voluntat d’estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat. Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Enguany la prova Cangur es va celebrar el dia 21 de març de 2019 i del nostre centre hi van participar un total de 198 estudiants de 1r, 3r, 4t d’ESO i BTX.