Projecte solidari amb Gàmbia

Com ja va sent habitual, des de fa uns anys, l’alumnat de 2n d’ESO treballa en un projecte solidari.

Aquest any, a través de l’entitat La Roca Solidari, vam conèixer a ITT Fundation, una fundació que col·labora amb Gàmbia, país en el qual vam decidir centrar el nostre projecte.

El dimecres dia 12 de febrer ens van visitar dos col·laboradors d’aquesta fundació: l’Eva i en Roberto que van venir a fer xerrades sobre la situació a Gàmbia i la tasca que ells hi desenvolupen. Aprofitant aquesta visita, periodistes de VOTV van venir a fer un reportatge per tal d’explicar el projecte que estem realitzant i destacar aquesta iniciativa, que des de fa uns anys, portem a terme des de l’Institut. A continuació podeu veure el video amb la informació elaborada per VOTV.

El projecte solidari de l’alumnat de 2n té per objectiu conscienciar a la comunitat educativa i recollir fons a través de diferents activitats. Una d’aquestes activitats tindrà lloc el dia de la Cursa dels Ibers (8 de març) a través d’una paradeta solidària en la qual es vendran productes d’artesania de Gàmbia, entre d’altres coses.

Us animem a participar de les diferents activitats solidàries que anirem portant a terme.