PROJECTE IANUA- concert solidari final de curs

El Projecte Ianua és un aprenentatge servei en el qual l’organització del concert final de curs esdevé una oportunitat per a desenvolupar una activitat solidària que implica tota la comunitat educativa.
Ianua significa porta en llatí, i la nostra intenció és obrir portes a la solidaritat i generar actituds proactives en el nostre alumnat. Aquesta és la segona edició que tractem la coeducació i l’alumnat de 2n ESO ha estat l’encarregat, dins la matèria d’Educació en valors cívics i ètics, de fer una recerca d’ONG’s que hi treballen aquest tema, defensar les diferents propostes i fer una selecció definitiva de 4 candidatures, una per classe, que tot seguit us presentem:

2nA: ACASI. Una associació contra l’abús sexual infantil.
2nB: Pequeño deseo. Una fundació de compleix desitjos dels nens greument malalts.
2nC: Aladina. Ajuda els nens amb càncer creant, millorant i humanitzant les sales hospital·làries, entre d’altres.
2nD: Canvi. Fan acompanyament físic, mental, mèdic… a famílies i pacients diagnosticats amb càncer.
Us volem fer partícips de la votació final per a triar l’associació guanyadora, a la qual lliurarem l’import total de les entrades venudes per als concerts solidaris de dia 24 de maig, al Centre Cultural.
Podeu emetre el vostre vot a través d’aquest enllaç.

Venda d’entrades a l’Institut a partir de dia 16 de maig.
Concerts Solidaris (24 de maig)
  • 1r concert 10:45 (100 entrades)
    • 8 combos de 1r
    • 8 combos de 2n