Oh, muses! Projecte de Cultura Clàssica- 3rESO

Al llarg de la primera quinzena de novembre els alumnes de Cultura Clàssica de 3r d’ESO han dut a terme un projecte entorn de les 9 muses de la mitologia grega.

Els estudiants han escollit la seva Musa preferida i, després de fer una cerca sobre la seva mitologia i qualitats, han estat inspirats per elles i han deixat anar la seva creativitat per fer un seguit de creacions relacionades amb l’especialitat de cada Musa: l’astronomia, la història, la poesia èpica, la comèdia, la música… que han donat com a resultat: jocs de taula, observatoris astronòmics, maquetes, invenció de mites, comèdies i poemes de temàtica mitològica. D’altres han fet infografies, una per cada Musa.

Us convidem a gaudir del resultat amb la lectura del bloc d’aula: https://blocs.xtec.cat/iris/2020/11/28/oh-muses/