Jubilació d’en Marcial Fernández

El passat dia 4 de desembre es va jubilar el nostre company i amic Marcial Fernández.

El seu comiat va ser un moment molt emotiu ja que, en finalitzar la seva última classe i, per sorpresa seva, en sortir al passadís es va trobar amb que tot l’alumnat i professorat de l’Institut l’esperaven per dedicar-li un fort aplaudiment. Així doncs, va haver de recórrer tot el passadís de les aules de segon i les escales de baixada, fins a arribar al vestíbul, enmig d’aplaudiments i mostres d’agraïment. Va ser un moment intens, per en Marcial segur, però també pel professorat i l’alumnat.

Després d’una trajectòria de més de 40 anys en la docència, en Marcial ens ha deixat el camí ple de bons records. Al llarg dels 40 anys, milers d’alumnes han passat per la classe d’en Marcial, han après matemàtiques però, sobretot, han tingut en ell un gran exemple com a persona. Ha estat una vida laboral dedicada en cos i ànima als instituts i escoles per on ha passat i al seu alumnat.

Així doncs, Marcial, després d’un treball infatigable, desitgem que gaudeixis de la teva merescuda jubilació.

Moltes gràcies per tot el que hem après de tu.

Els teus companys/es de l’IES la Roca