Gotes per al Níger

Aquest curs l’Institut ha col·laborat amb UNICEF en el projecte Gotes per al Níger. L’alumnat de 2n d’ESO des de tutoria i la matèria de Cultura i Valors ha treballat el valor de la solidaritat, organitzant diverses accions de conscienciació i mobilització en les que s’ha implicat tot l’Institut. Aquestes accions han tingut com a fil conductor la proposta d’UNICEF de recaptar fons per facilitar l’accés a l’aigua potable a escoles d’aquest país africà.

Durant el segon trimestre es va organitzar un Mercat Medieval solidari, coordinat per les matèries de Ciències Socials i Català.

Durant el tercer trimestre s’han fet quatre concerts solidaris, organitzats per la matèria de Música, en els que han participat més de 40 grups del nostre projecte Rock a l’IES.

També, el dia 7 de juny, al llarg de tot el matí, al pati de l’Institut, es van realitzar curses solidàries per nivells.

Finalment, com a resultat de tot aquest esforç, s’han recaptat 1399, 25€, que ja s’han fet arribar a UNICEF.

Moltes gràcies per la vostra implicació. Entre tots farem un món millor.