FESTA DE NADAL

Aquesta festa de Nadal ha estat especial perquè representa una petita victòria en temps de pandèmia; tot respectant les normes de distanciament, els grups bombolla i les mascaretes hem adaptat la celebració a la nova normalitat. I, malgrat tots els ets i uts, hem aconseguit sentir l’esperit nadalenc i gaudir d’una bona estona amb l’amic invisible, els tallers i l’esmorzar de l’AMPA, que també ha volgut col·laborar enguany amb una nova versió de la ja tradicional xocolatada.

Gràcies a tots i totes pels vostre esforç i responsabilitat durant les activitats desenvolupades!

Felicitats a tots els participants del concurs de racons de Nadal i especialment a la classe guanyadora: 4tB.

La felicitació de Nadal que hem compartit amb tota la comunitat educativa ha estat realitzada per l’alumne de 2nC ESO, A.Ch., i hem volgut agrair-li la feina realitzada amb un detallet dolç

I ens acomiadem amb la cançó Oh happy Day, dels nostres alumnes. Feliç Nadal!