Convivències de Dansa (1r i 2n d’ESO)

La setmana del 14 al 17 d’octubre, els alumnes de primer van fer unes convivències a la Conreria. Aquestes giraven entorn de la dansa i l’expressió corporal. De dilluns a dimecres van estar reballant amb els monitors a la casa de colònies. El dijous i divendres, estava previst poder assajar al Centre cultural i mostrar el fruit del seu treball. Degut a la vaga general del divendres 18, els alumnes de primer només van poder assajar el dijous el matí i, al mig dia, van poder mostrar el resultat davant dels pares i mares.

Per altra banda, la setmana del 21 al 25 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van realitzar també tres dies de convivències a la Conreria per preparar la dansa. El dijous i divendres al matí, van fer els assaigs generals i, finalment, el divendres a la tarda van mostrar davant dels pares i mares tot allò que amb esforç i treball havien preparat.

Tant les convivències de 1r d’ESO com les de 2n d’ESO es van basar en el projecte “100 en dansa” el qual fa un repàs de la història a través de la dansa. Aquí en teniu el seu programa.

I aquí teniu alguns dels moments viscuts durant aquestes intenses setmanes en que es va treballar, compartir i aprendre!