Concurs de punts de llibre

Una de les moltes activitats culturals que es celebren aquests dies per celebrar la Diada de Sant Jordi, en el poble de La Roca del Vallès i l’INS de la Roca, és la convocatòria del Concurs de punt de llibres.

La Biblioteca Municipal de La Roca ha organitzat el XIVè Concurs de punts de llibre. La participació ha estat molt important i interessant: 1300 punts de llibre presentats. Entre aquests es troben els que han presentat l’alumnat del nostre centre, orientats i coordinats per les professores del Departament d’Educació visual i plàstica.

El lliurament dels premis es va celebrar el 21 d’abril de 2017 a la mateixa Biblioteca Municipal i alguns d’aquests van ser guanyats per alumnes del nostre centre:

•  Premi al més CINÈFIL:Èlia Castillo (4t ESO)
  • Premi al més CÒMIC: Luna León (1r ESO)
  • Premi al més ORIGINAL: Lorena Olaya (1r ESO)
  • Premi al més INSPIRAT: Emma Estévez (1r ESO)
  • MENCIÓ ESPECIAL: Clara Sánchez (4t ESO)
  • 1r PREMI: Berta Conejos (3r ESO)

EMMA ESTÉVEZ- ret CLARA SÁNCHEZ-ret

B-LUNA LEON 2 bis B-EMMA ESTEVEZ 2

També a l’INS es va organitzar, des del Departament d’educació visual i plàstica en el marc de la  celebració de Sant Jordi i els Jocs Florals, el concurs de Punts de llibre. La participació va ser abundant i d’allò més diversa, i finalment, els guanyadors van ser:

PRIMER CICLE

• 1r premi: Ainhoa Romero Baltà (1r C)