Classificats per als quarts de final del XVI Certament de Lectura en veu alta

Divendres 6 de març, es va celebrar  a l’Auditori Centre Cultural Bellavista de Les Franqueses del Vallès els quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental I.

En representació del nostre institut van participar-hi: Judith Roca Grabulosa en la categoria Corsaris (de primer cicle d’ESO, d’alumnat de 12 a 14 anys) i Joan Cortés Vila-seca, Bianca Roxana Maur i Ivet Solé Manté per la categoria col·lectiva Tropa de Corsaris (d’alumnat de 14 a 16 anys) que es van classificar per la fase de semifinal de BARCELONA 3 (Maresme-Vallès Oriental i Baix Llobregat) que es celebrarà el proper 11 de maig de 2020 a l’Auditori del CaixaForum.

L’acte va estar presentat per Pep Vives i van actuar com a jurat: Magda Palà (inspectora d’educació del Vallès Oriental), Fe Fernández  (responsable de la Llibreria L’Espolsada de Les Franqueses del Vallès) i Angi Granja (tècnica auxiliar de la Biblioteca de Corró d’Avall).

El nivell de lectura en veu alta que van exhibir tots i totes les participants va ser molt alt i la decisió del jurat va ser molt difícil. A l’edició d’enguany s’ha arribat a una inscripció de 1.078 centres educatius de tot Catalunya, que es reparteixen en 62 quarts de final i en 7 semifinals.

Del Vallès Oriental I s’hi van inscriure 53 alumnes dels centres següents:

ESCOLA ELS QUATRE VENTS Canovelles
ESCOLA MUNICIPAL SALVADOR LLOBET Granollers
ESCOLA PONENT Granollers
INSTITUT CARLES VALLBONA Granollers
INSTITUT CELESTÍ BELLERA Granollers
INSTITUT DOMUS D’OLIVET Canovelles
ESCOLA JACINT VERDAGUER Canovelles
ESCOLA PIA DE GRANOLLERS Granollers
ESCOLA BELLAVISTA-JOAN CAMPS I GIRÓ Les Franqueses del Vallès
ESCOLA CONGOST Canovelles
ESCOLA GRANUL·LARIUS Granollers
ESCOLA GUERAU DE LIOST Les Franqueses del Vallès
ESCOLA LLEDONER Granollers
ESCOLA FERRER I GUÀRDIA Granollers
INSTITUT DE LA ROCA La Roca del Vallès
INSTITUT MARTA ESTRADA Granollers

La nostra enhorabona per als classificats Joan Cortés Vila-seca, Bianca Roxana Maur i Ivet Solé Manté i desitjar-los molta sort per a la semifinal!!!