Campanya de donació de Sang

El passat 27 de novembre de 2019 es va realitzar la campanya de donació de sang al nostre institut.

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO, de la matèria de Servei Comunitari, van ser els encarregats d’organitzar-la. Durant les setmanes prèvies aquest grup d’alumnes van posar en marxa la campanya publicitària (pensant l’eslògan, elaborant i repartint cartells, escrivint una carta per les famílies…) per tal que els habitants de la Roca s’animessin i participessin de la donació de sang.

A més a més, també van aprofitar per fer una tasca de conscienciació, entre l’alumnat de l’Institut, sobre la importància de donar sang i de trobar nous donants.

Va ser un treball intens i que va donar els seus fruits:

Des de l’Institut volem agrair a totes les persones que van organitzar aquesta campanya i, també, a totes les persones que generosament van participar-hi donant la seva sang.