ABP: 20è aniversari de la colla de Diables de la Roca del Vallès

La colla de Diables 666 de la Roca del Vallès celebra el seu 20è aniversari i ho ha volgut fer convidant els centres educatius del municipi a col·laborar-hi. Des de l’Institut hem tingut el plaer de participar en el disseny de la pintada  commemorativa de  l’efemèride; els nostres alumnes de 4t ESO  de l’optativa de Dibuix (curs 2021-22), assessorats per la professora Anna Xicota, van fer diverses propostes i  els  artistes graffiters @Mes_ink, @zurik_1 i @pako_hawaii, les van traslladar  al mur exterior del Centre educatiu.

Us convidem a llegir l’article que documenta tot el procés:

Muñoz, J. L. y Colorado, S. (2022). Centro educativo y espacios de colaboración en el ámbito del municipio. Dirección y Liderazgo Educativo DyLE, Núm. 15, pp. 10-12. https://www.dyle.es/

Inauguració de la pintada 18 de juny 2022

La cloenda d’aquest aniversari serà una tabalada conjunta amb la resta de centres escolars, durant les Festes Majors de d’Hivern de la Roca del Vallès.