Anem al teatre!

Divendres 2 de desembre, alumnes, professorat i famílies de l’INS La Roca van assistir a la representació de Molt soroll per no res que dirigia Àngel Llàcer al Teatre Nacional, a Barcelona. tnc3

Va ser una sortida de caràcter voluntari ja que es feia fora d’horari escolar (les entrades de matí estaven exhaurides) i la valoració que en va fer tothom va ser molt positiva ja que l’obra, un clàssic de Shakespeare, realment va valdre la pena.

L’adaptació, molt agosarada, connectava molt bé amb el públic de totes les edats present al teatre, amb escenes d’humor molt divertides. Àngel Llàcer aconsegueix amb aquesta obra un treball complet en tots sentits, destacant  els actors, i amb un paper important, en tractar-se d’un musical, de la melodies de Cole Porter en directe, l’escenografia, el vestuari…

Va ser una experiència interessant i amb ganes de repetir-ne en un futur, segons diu l’alumnat que hi va assistir.

tnc2

Aquestes són algunes de les opinions de l’alumnat que hi va assitir:

“Em va encantar!” (Laia Agemí Sólvez)

“Jo ja he recomanat aquesta obra a molts familiars perquè m’ho vaig passar molt bé veient-la i vaig riure moltíssim.” (Ona Viñals Salarich)

“La meva opinió es defineix amb una paraula: increïble. Crec que no hi ha més paraules per definir el que et fa sentir l’obra.” (Martina Macías)

“Va ser una activitat molt interessant i si em diguessin de tornar a veure-la no m’ho pensaria dos cops. Em va agradar moltíssim. La millor obra de teatre que he vist!”

(Jana Arumí)

“L’he disfrutat, molt aquesta obra, perquè estava molt treballada.” (Mònica Parera)

“Aquesta sortida m’ha agradat molt per dos motius: el primer és per veure un clàssic de Shakespeare tan important i reconegut, i el segon motiu és l’experiència d’anar amb els meus companys a un lloc tan important com el “Teatre Nacional de Catalunya”. Espero que es pugui repetir amb una obra de teatre diferent.” (Adriana Duplà)

Em va agradar molt! (Abril Ramos)