Activitat inclusiva amb Amics d’en Biel

L’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat una activitat inclusiva en col·laboració amb l’associació Amics d’en Biel per l’esport inclusiu de Cardedeu. En aquesta activitat de conscienciació, els alumnes han jugat a bàsquet amb cadira de rodes, de manera que han pogut adonar-se de la dificultat que això suposa i l’esforç que requereix. És per aquest motiu, que han volgut col·laborar amb aquesta associació, ja que representa una il·lusió i una esperança per a totes aquelles persones que aconsegueix ajudar. Perquè com diu el seu lema “No hi ha barreres!”.