Escola de mares i pares d’Esplugues. “Deseducar-nos per educar. Canviar el no pel sí” amb la pedagoga Anna Mascaró.

Aquest curs es torna a posar en marxa una nova edició de l’escola de mares i pares d’Esplugues “Deseducar-nos per educar. Canviar el no pel sí” amb la pedagoga Anna Mascaró.

L’objectiu de les sessions és proporcionar recursos d´autoconeixement i gestió emocional per acompanyar els fills i filles en el procés de creixement com a  persones: acceptar-los tal i com són, reorientar-los amorosament i concebre els hàbits familiars com a transmissors de valors. En resum, Créixer per ajudar a créixer.

Són sessions mensuals gratuïtes. I, les persones interessades es poden inscriure al Punts d’Atenció Ciutadana o bé trucant al telèfon 900 300 082

A continuació us adjuntem el programa i el cartell.

Esplugues 2017 2018 DESEDUCAR-NOS PER EDUCAR

escolamaresipares_20172018