Carnestoltes ’24

La Mallola va viure una setmana plena de festa i alegria amb l’arribada de la celebració amb més disbauxa de l’any: Carnaval. L’alumnat que cursa la matèria optativa d’Arts Escèniques a 4t d’ESO ens va preparar tot un seguit d’activitats que van durar una setmana. Els emissaris del rei Carnestoltes anunciar, cada dia, quines eren les consignes per assistir al centre. Dilluns, tothom havia de portar xancles i mitjons. Creiem que poca gent s’animaria, però va ser tot un èxit!

Dimarts, la Mallola es va omplir de vermell, ja que la consigna manava vestir d’aquest color.

Dimecres va ser tot un èxit, perquè cada dia s’apuntaven més alumnes a seguir les consignes. Aquell dia tothom va venir amb ulleres de sol al cap i, fins i tot, tot i haver començat el dia sent una mica gris, va acabar sortint el sol!

Dijous vam complir amb el clàssic dels clàssics; el pijama! Va ser molt divertit!

I divendres, tot i que va ploure i no vam poder fer la lliga de futbol que havia organitzat l’alumnat, vam poder gaudir de diversos tallers com el de jocs cooperatius, sessió de cinema, manualitats i pintacares. Inclús vam poder celebrar una rua ben divertida.