Visita a Sant Joan de Deu de l’alumnat de 3r d’ESO. Servei comunitari.

El dilluns els representants dels alumnes de 3r d’ESO han lliurat els regals, que ells mateixos havien preparat, als avis de la Residència de Sant Joan de Déu.
D’una banda, cada alumne/a ha redactat una “Felicitació de Nadal” adreçada a un avi/àvia en què li dedica un conte o un poema de Nadal. Els contes escollits són tots de Pere Calders; els poemes, en canvi, pertanyen a un ventall de poetes de la Literatura Universal: des de William Shakespeare a Joan Maragall, per exemple.
D’altra banda, l’altre present que cada alumne/a també ha fet és un “AVET” tridimensional i decorat.
Tots els alumnes n’han quedat molt satisfets i agraïts, d’aquesta experiència, i els avis també.