Sortida dels alumnes de 1r i 3r a la Plaça Mireia de Collserola

El dimarts 24 d’octubre els alumnes de 1r i 3r d’ESO van anar de sortida a la Plaça Mireia. Aquesta sortida s’emmarca dins el projecte Tutoria entre iguals i té com a objectiu consolidar vincles entre tutors i tutoritzats.

Sortírem de l’insitut alumnes i professors i ens dirigírem cap a la Plaça Mireia amb la intenció de passar un dia a l’aire lliure. Una vegada vam arribar-hi, tutors i tutoritzats es van organitzar en diversos grups per a dur a terme diferents activitats, com ara: sogatira i saltar a la corda, bitlles catalanes, observar la natura, orientació, shootball, acrosport i “a cegues”. A l’hora de dinar, les activitats van acabar i els alumnes van poder gaudir de temps lliure. Finalment, amb la panxa plena i ben carregats d’energia vam engenar el camí de retorn a casa.