Els alumnes de 4t van participar a la 10a Audiència pública de l’Ajuntament d’Esplugues.

Els nostre alumnat amb la resta d’instituts públics d’Esplugues (Joanot Martorell, Severo Ochoa, i Joaquim Blume) treballen durant aquest dies  entorn a la participació juvenil i l’associacionisme.

L’objectiu  general  de la 10a Audiència Pública entre els i les joves d’Esplugues  és el de sensibilitzar als nois i noies sobre la participació, l’associacionisme i el voluntariat, a la vegada, elaborar un recull de propostes per afavorir la participació juvenil al teixit associatiu.