Ara sí!

Ja ho tenim tot preparat! L’agenda nova, els bolígrafs, la llibreta, la carpeta… i què toca ara? Estrenar-ho tot! Comença el curs 2017-2018 i estem a punt de descobrir com anirà…

Els alumnes de 2n de Batxillerat comenceu a adonar-vos que aquest curs serà curt i intens. Un consell: no us angoixeu i organitzeu-vos bé el temps per a poder estudiar i dur els treballs al dia, FEINA FETA NO TÉ DESTORB!

Els de 1r de Batxillerat enceteu una nova etapa, enrere queda l’ESO, només us podem dir que intenteu gaudir-la i treballar, ara ve la bona.

Els de 4t d’ESO ja sou a l’inici del final. Agafeu el curs amb moltes ganes i amb positivitat, recordeu que haureu de prendre moltes decisions al juny.

I els alumnes de 3r d’ESO, no teniu ganes de conèixer els vostres tutoritzats de primer?

Els de 2n d’ESO esteu d’allò més contents, ja no sou els més petits però… alerta! Deixar de ser els petits comporta més responsabilitats.

I als de 1r ESO, benvinguts!, us desitgem moltíssima sort en aquesta nova etapa i no us preocupeu, no trigareu a adaptar-vos.

Aquesta nit abans d’anar a dormir, recordeu posar el despertador i descansar bé, demà heu de venir tots amb les piles ben carregades i amb tot preparat; i als que us faci mandra, tranquils, que serà divendres i tindreu el cap de setmana per a descansar.