Reptes de Biologia i Geologia. Estudiem l’Alzheimer

Durant el curs passat l’alumnat de Reptes de la Biologia i la Geologia va estudiar com funciona el cervell i com exercitar-lo per mantenir les nostres capacitats cognitives en bon estat. Van estudiar una de les malalties per les que encara no tenim solució, l’Alzheimer. Una part de l’alumnat, de forma voluntària, va assistir als tallers d’estimulació cognitiva que organitza l’AFABSS (Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer de Badalona, Sant Adrià i Santa Coloma). L’alumnat va conèixer com s’organitzen els tallers, observant les sessions i organitzant activitats per treballar amb persones en les primeres etapes de la malaltia, on l’estimulació cognitiva és crucial. Però la feina no va acabar aquí. Al final de l’experiència, l’alumnat va treballar per ajudar l’Associació. Com? El proper dijous dia 21, en motiu del Dia Internacional de l’Alzheimer, us ho explicarem.