Voleu contribuir a ajudar l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer? Compreu el calendari que han creat les nostres alumnes

El 21 de setembre, dia Internacional de l’Alzheimer, alumnes de la Llauna han presentat  a l’AFABSS el calendari que han creat pel 2024. A dins hi podreu trobar des d’activitats d’estimulació cognitiva fins a entrevistes amb familiars i la psicòloga de l’Associació. Tot per ajudar a conscienciar la nostra societat de que les persones malaltes han de tenir una vida digna i que no hem d’oblidar la gran tasca de sacrifici i esforç que realitzen les persones cuidadores. Podeu ajudar a l’Associació adquirint el calendari 2024 a la seva seu, C/Arnús 66 i al nostre institut (donatiu de 5 euros).
Des d’aquí donem les gràcies a l’AFABSS per obrir-nos les portes a aquesta experiència i gràcies per la gran tasca que feu. Gràcies Gal·la, Ana, Berta, Maria i Martina, i alumnes participants en els tallers, cal alumnat transformador i agent de canvi. El calendari us espera 😆