Marta Gómez, finalista del Concurs Escolar de Còmic de Barcelona

Marta Gómez, alumna de 4t d’ESO, ha quedat finalista al X concurs Escolar de Còmic de Barcelona amb la seva obra “Miracle”. Al setembre sabrem si n’és la guanyadora. A les 2 pàgines que havia de presentar al concurs, la Marta va fer una introducció del seu personatge: Mrs.Miracle, una superheroïna de Badalona que, igual que el nostre alumnat, segueix les xarxes socials i sent la pressió de tenir un físic impossible… així que, per lluitar contra aquests prejudicis, decideix convertir-se en la seva pròpia heroïna. La Marta ja era una heroïna del còmic coneguda a La Llauna, ja que va decorar tot el mur dels records de 4t B d’enguany amb caricatures i anècdotes del curs. Quina artista! Enhorabona, Marta!