Premis per a Treballs de Recerca de Biologia

Des de l’institut, i especialment des del Departament de Biologia i Geologia del centre, volem felicitar l’alumne de 2n de batxillerat Biel Batuecas per quedar finalista del Premi de la Societat Catalana de Biologia a un Treball de Recerca de Batxillerat d’entre 33 treballs presentats. El seu treball “Hox: mosques i humans.Estudis dels gens hox en Drosophila melanogaster, útils per a posteriors recerques biomèdiques?”, ha estat tutorat per l’Andrea Rosselló i en col·laboració de l’Institut de Biologia Evolutiva del CSIC. El dia 16 de setembre es celebrarà a l’IEC l’acte per nomenar el/la guanyador/a i els accèssits d’aquest sisena edició de premis.

D’altra banda, felicitem les alumnes Noa Belmonte i la Marina Gómez per guanyar el 3r premi de treballs de recerca de batxillerat en Biologia UB- Santander pel seu treball “Conviure amb plàstics”, tutorat per la Marta Miguel i la Bet Vallcorba de l’INS La Llauna i pel Francesc Camps de l’Escola del Mar de Badalona.

Us desitgem tota la sort del món en la nova etapa universitària, i que el vostre talent continuï expandint-se allà per on passeu! Enhorabona!