L’alumnat de Creació Literària de Batxillerat i de l’Aula d’Acollida d’ESO veuen Alcarràs i conversen amb Carla Simón

Dimecres 22 de març, l’alumnat de Creació Literària de 1r de Batxillerat i l’alumnat d’Aula d’Acollida de 3r i 4t d’ESO van assistir a la Filmoteca de Catalunya per al visionat del film “Alcarràs”, de la jove cineasta Carla Simón. Aquesta pel·lícula ha estat llargament premiada i reconeguda a nivell nacional i europeu. Després del visionat, vam tenir l’oportunitat de conversar amb la mateixa Carla Simón, la directora. Aquest és el segon cop que l’alumnat de Creació Literària visita la Filmoteca de Catalunya per veure-hi una pel·lícula a la gran pantalla: es nota que el seu criteri cinematogràfic es va afinant, a la vegada que aquestes experiències els permeten explorar altres dimensions de l’escriptura creativa, en aquest cas la dels guions cinematogràfics, als quals Carla Simón va fer referència durant el col·loqui que vam tenir-hi després de veure “Alcarràs”.