Pla de Confinament i Contingència. COVID 19

Les condicions sanitàries derivades de la pandèmia han fet que s’haguessin de modificar algunes de les pautes d’actuació i protocols que es feien servir en cursos anteriors. La majoria són pautes d’actuació transitòries que tindran la durada que tingui la situació d’excepcionalitat derivada de la pandèmia de la COVID 19. Hi ha indicacions precises per a les famílies i per a l’alumnat. Convé tenir-les presents per poder tenir el centre sempre obert en les millors condicions possibles. Gràcies per l’esforç.

La documentació s’ha actualitzat amb data 10 de setembre de 2021. S’han disposat noves directrius seguint les instruccions pel curs 2021-2022

PLA DE CONFINAMENT

El document té com a finalitat regular la docència, l’atenció a l’alumnat i l’atenció a les famílies en cas de confinament parcial o total del centre.

PLA DE CONTINGÈNCIA

Mesures organitzatives i sanitàries que s’han pres per donar compliment a les disposicions d’inici de curs del Departament d’Educació i al document del PROCICAT degudes a la pandèmia