Reunió de Famílies d’ESO dilluns 30 d’octubre de 2023

Benvolgudes famílies,

El curs passat vam engegar el projecte de delegades i delegats dels cursos de l’ESO, un pla pilot per facilitar el canal de comunicació amb el centre. Era només un primer contacte amb la nova direcció.

Aquest curs volem refermar la idea, per aquest motiu, hem convocat una reunió el pròxim dilluns 30 d’octubre, a les 17.15h la sala d’actes de l’Institut per poder comentar amb vosaltres temes que us poden ser d’interès per a aquest curs 2023-24.

D’entrada, convidem a les persones implicades en el curs passat. Però també obrim la possibilitat a les famílies del nou alumnat de 1r i altres mares i pares a qui els agradaria participar-hi. Vinculat a això, hi ha la voluntat de recuperar l’Associació de Mares i Pares d’alumnes del centre, un propòsit sobre el qual també es va estar treballant el curs passat. Volem que formeu part de les activitats del centre. És per això que en aquesta trobada recollirem inquietuds i interessos que com a famílies se us generin, més d’altres activitats que volguéssiu compartir al centre. Amb les vostres idees, voldríem organitzar algunes trobades al llarg del curs per poder tractar aquests temes concrets, tot convidant a persones expertes i parlar de temes en comú amb altres famílies.

Per últim, us explicarem com funcionen les votacions de famílies al Consell Escolar. Si voleu assistir-hi però no us podeu desplaçar, sol·liciteu-nos per iEduca l’accés a un enllaç de reunió virtual on ens podreu seguir i aportar les vostres idees.

Sigueu sempre benvingudes i benvinguts a un centre en constant transformació, sou una peça fonamental de la comunitat educativa de la qual tots plegats en formem part.