Curs Intensiu de Salvament i Socorrisme per alumnes de 2n GUIAMN. Certificat de nivell inicial.

Us informem que el 15 de maig comença el procés de preinscripció per al curs intensiu de salvament i socorrisme obert exclusivament pels alumnes de 2n GUIAMN.
Aquest curs és una gran oportunitat per completar les competències de socorrisme en espais aquàtics naturals i consolidar la formació com a socorrista en instal·lacions aquàtiques i en platges.
El curs intensiu permet apuntar-se al ROPEC i capacita per treballar de socorrista en piscines i parcs aquàtics formació molt demandada a l’estiu i amb un alt índex d’isnserció laboral.
Per a més informació podeu trucar al telèfon del centre o enviar un correu electrònic a l’institut.