Visita a Finlàndia

Aquesta setmana estem a Finlàndia, la Mercè (la directora), en Víctor (cap d’estudis) i la Rosa (coordinadora de mobilitat). L’experiència va començar amb un llarg viatge on vam tenir l’oportunitat de veure la Via Làctia. Avui estem a Pieksämäki i hem visitat als nostres “partners” d’Erasmus, l’escola d’ESEDU. Calma, organització, economia circular, emprenedoria i moltes coses més, comencem a emplenar les nostres maletes de tornada per continuar millorant.

Encara ens queda visitar demà l’escola d’ESEDU a la ciutat de Mikkeli, a l’endemà estarem a la ciutat de Tampere a Tampere vocational college Tredu i de tornada li direm adeu a Helsinki. Hem tingut l’oportunitat de compartir la tarda amb en José Luis Hernández, el nostre alumne de segon curs del CFGS de Publicitat i marketing, i visitar l’empresa on fa les pràctiques “Vamos natural”, a tot arreu ens han acollit d’allò més bé!