Resolució beques Erasmus+

Resolució del procés d’inscripció del projecte “Plataforma de movilidad de Catalunya” amb nombre 2018-1-ES01-KA102-049340 per a les 74 beques de pràctiques Erasmus+ VET, després de revisar tota la documentació necessària exigida en el procés d’inscripció i a data de 8 de novembre de 2018.

ADMESOS AL PROCÉS DE SELECCIÓ ERASMUS+ VET PER PRÀCTIQUES A L’ESTRANGER

Després de revisar tota la documentació necessària exigida en el procés d’inscripció i a data de 8 de novembre de 2018 aquests són els alumnes admesos al procés de selecció del programa Erasmus+ VET, i per tant, accediran a l’entrevista, que serà el dimecres dia 21 de novembre en el despatx de la directora.

EXCLOSOS AL PROCÉS DE SELECCIÓ ERASMUS+ VET PER PRÀCTIQUES A L’ESTRANGER

Resolució del procés d’inscripció del projecte “Plataforma de movilidad de Catalunya” amb nombre 2018-1-ES01-KA102-049340 per a les 74 beques de pràctiques Erasmus+ VET.

A data de 8 de novembre de 2018 aquests són els alumnes exclosos al procés de selecció del programa Erasmus+ VET per falta de documentació, i que per tant, no accediran a l’entrevista ni continuaran en el procés.