Xerrada Lycée Bon Secours

El passat dimarts 28 de febrer de 2017, una delegació del Lycée Privé Notre Dame de Bon Secours de Perpignan (França), encapçalada pel professor Jean Pierre Cuellar, va realitzar una xerrada en el nostre centre dirigida als nostres alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de Publicitat i Màrqueting, Comerç Internacional, Transport i Logística.

unnamed

Aquesta activitat ha permès als estudiants conèixer la possibilitat de que un cop titulats en algun d’aquests cicles formatius de grau superior que imparteix el nostre centre,  poden accedir a l’últim curs del Bachelor of Arts with honours de la Coventry University (UK). Aquesta prestigiosa universitat anglesa, disposa d’un campus en el mateix Lycée Privé Bon Secours a Perpignan. Aquest estudis es realitzen  en un horari acadèmic (de dilluns a dimecres) que permet als alumnes compaginar perfectament els estudis amb el treball professional.

unnamed7

Jean Pierre Cuellar va destacar la importància de parlar anglès (llengua de docència en el BA Coventry de Perpignan) i també que les noves competències professionals requereixen de persones preparades en àmbits multidisciplinaris i amb alta capacitat d’adaptació en un món canviant. Els alumnes van poder parlar i resoldre dubtes, així com obtenir informació sobre els plans d’estudis dels dos títols oficials que la Coventry University imparteix en el Lycée Privé Bon Secours.: Gestió Internacional del Turisme i Màrqueting Global.

Jean Pierre Cuellar és també professor del BTS en Comerç Internacional del Lycée Louise Michel de Narbona (França), centre educatiu vinculat des de fa anys a l’Institut Jaume Mimó que ha permès establir durant aquest temps col·laboracions, tant en la mobilitat d’alumnes, per tal de millorar les seves competències, com de professors, per tal de compartir estratègies metodològiques.