Graduació de Cicles

Els alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mitjà en Soldadura i Caldereria, Grau Superior en Construccions metàl·liques, Grau Mitjà en Activitats Comercials, Grau Superior en Comerç Internacional, Grau Superior en Màrqueting i Publicitat, Grau Mitjà en Gestió Administrativa i Grau Superior en Administració i finances de de la Promoció 2017,  van realitzar l’acte de graduació d’enguany acompanyats de les seves famílies, amics i professors. L’acte va ser presidit per la Directora de l’Institut, Mercè Rom, acompanyada de la Cap d’estudis, Maria José Bonet, i els Caps de Departament, Rosa Oliver, Toni Blanco i Froilán Torres.

Durant el parlament que va realitzar la Directora,  va desitjar als alumnes «èxits professionals i personals i que els coneixements adquirits en els estudis que acaben siguin una continuïtat en l’adquisició d’uns perfils professionals adients als nous temps». Els tutors de cada grup van fer el repartiment d’orles a cada alumne. La Directora i la Cap d’estudis van entregar les cartes d’excel·lència i els diplomes dels millors projectes i treballs de síntesi.

L’acte va concloure amb un refrigeri que va permetre als assistents comentar les vivències al llarg d’aquests anys i els millors desitjos pel futur.