Fira Professional Apropa’t!

Els dies 20, 22 i 23 de Febrer (el dia 21 no es farà per vaga general) esteu convidats a la Fira Professional “APROPA’T!”, al recinte Firal de Sabadell on l’Institut Jaume Mimó tindrà un stand per informar i ajudar-vos a escollir el vostre futur professional.

Durant aquests dies, diversos centres d’estudis del Vallés Occidental es donen cita per a mostrar als estudiants les possibilitats que tenen en el món dels cicles formatius tant de grau mig com de grau superior. A més, es realitzaran diverses activitats lúdiques on podreu gaudir y passar una bona estona!

L’institut Jaume Mimó té 50 anys d’experiència i és l’únic centre en tot el Vallès Occidental que realitza estudis de Màrqueting i Publicitat i a més, són els propis alumnes del cicle els qui estan organitzant i coordinant aquest esdeveniment, per tant és la millor forma de conèixer de primera mà el treball que es realitza al CFGS de Màrqueting i Publicitat i també podreu veure en directe com treballen els alumnes del CFGS de construccions metàl·liques.

No obstant això, també podreu informar-vos de la resta de cicles formatius que es realitzen a l’INS Jaume Mimó.

Administració i Finances, Comerç Internacional, Transport i Logística.

Us hi esperem!