Fira d’empreses a Alemanya

Del 17 al 19 de gener les professores Marta Trallero com a coordinadora de projectes internacionals, Mercè Rom com a directora del nostre institut i Ona Peschke com a professora d’alemany del centre hem estat a Alemanya visitant el Friedrich List Schule, prestigiós institut de batxillerat i formació professional de la ciutat de Hildescheim, en el Bundesland Baixa-Sazonia.

Ens han convidat a participar en la Fira Anual d’empreses que organitza l’institut en el marc del seu projecte de formació professional Dual. En aquesta fira hem pogut conèixer i entendre el sistema de formació professional Dual que existeix en aquest país, conèixer també les empreses que col-laboren amb ells.

En les reunions mantingudes amb la direcció i el professorat els hi hem explicat el nostre institut, els nostres estudis i com treballem. També s’han obert negociacions per començar a treballar en un possible intercanvi d’alumnes per l’ESO i en establir acords de pràctiques en empreses i formació pel nostre alumnat de formació professional en el marc del projecte ERASMUS+.

Moltes gràcies al Friedrich List Schule i al seu professorat per la magnifica acollida que ens han fet. Els esperem a Catalunya en una propera visita.