ComVas i el professorat… l’Escape Room

Un total de 28 docents de cicles de l’INS Jaume Mimó van participar en activitats d’Escape Rooms del Projecte ComVas. El professorat va treballar la cohesió de grup, la gestió de l’estrès i de les emocions, tot embolcat d’un ambient festiu. A més, van poder viure en primera mà, els diferents aspectes treballats amb l’alumnat del centre dintre del projecte ComVas i la importància d’aquestes per a la consecució d’objectius fomentant l’empatia, el companyerisme i gestionant la frustració o l’estrès.

——————————————–

Un total de 28 docentes de ciclos formativos del INS Jaume Mimó participó en actividades de Escape Rooms del Proyecto ComVas. El profesorado trabajó la cohesión de grupo, la gestión del estrés y de las emociones, todo embolcat de un ambiente festivo. Además, pudieron vivir en primera mano, los diferentes aspectos trabajados con el alumnado del centro dentro del proyecto ComVas y la importancia de estas para la consecución de objetivos fomentando la empatía, el compañerismo y gestionando la frustración o el estrés.