Erasmus+ a Narbonne

El Siscu Torras, alumne de primer curs del cicle formatiu de grau superior en comerç internacional del Mimó, ha realitzat les seves pràctiques a l’empresa BIGFIC de Narbonne gaudint d’una beca del programa Erasmus+.
Agraim la col.laboració de l’empresa BIGFIC i del nostre soci de la Xarxa NETINVET el Lycée Louis Michel de Narbonne, França.

Siscu ens comenta:

BIGFIC France és una empresa situada a Narbona, al sud-est de França; és una empresa petita amb un total de 7 treballadors. Es dediquen bàsicament a la venda per Internet de cofres d’emmagatzematge, cabrestants, remolcs agrícoles i altres productes com poden ser corretges de tracció o d’amarratge i peces de recanvi de tot aquest sector.

Es subministren principalment del mercat xinès, tot i que també treballen amb empreses europees . El mercat de venda principal és el francès.

Durant la meva estada se m’ha comandat posar a punt l’empresa per poder treballar en el mercat espanyol, les meves tasques han estat les següents: adaptar la web a l’espanyol i català, fer un estudi de la competència dels productes que oferim a Espanya, analitzar i estudiar els possibles llocs on poder pub licitar-nos ja sigui en revistes, portals webs, Google, etc. L’última setmana de la meva estada, ja amb tota la posada a punt per treballar en el mercat espanyol hem començat a rebre les primeres comandes que m’he encarregat jo mateix d’atendre.

En definitiva ha estat una experiència molt gratificant, primer de tot perquè he treballat amb un equip meravellós humanament i segon perquè professionalment he fet feines relacionades amb el comerç internacional com també per millorar el francès.

Només dir que és una  experiència molt recomanable!!!

……………………………………

BIGFIC France est une entreprise situé à Narbonne, au sud est de France, c’est une entreprise de taille petite où il y a 7 employées. Notamment Bigfic vend des coffres de rangement, des treuils, des remorques agricoles, et autres sortes de produits comme des sangles d’arrimage ou de traction,

BIGFIC achat la plupart des  produits en Chine mais aussi quelque chose en Europe. Par contre ils vendent presque tout en France.

Pendant mon séjour j’ai travaillé pour mettre à point l’entreprise pour vendre en Espagne. J’ai fait les taches suivants: Traduction de site web, étude de concurrence dans le marche espagnol, analyser la possibilité de pouvoir mettre pub a quelque magazine, site internet, google, … La semaine dernière nous avons commencé recevoir commandes depuis l’Espagne, et je me suis occupé de ces commandes.

En fin, Ca a été une expérience très positive, primairement parce que j’ai travaillé avec une équipe des personnes merveilleux et deuxièmement parce que j’ai travaillé dans mon secteur professionnel et aussi pour améliorer le français.

Une expérience à recommander !!!