Intercanvi amb Dalkeith High School

El passat mes de Març l’INS Jaume Mimó va iniciar un intercanvi amb el Dalkeith High School d’Escocia, centre situat a pocs kilòmetres d’Edimburg. Cinc dels nostres alumnes, acompanyats pel professor Julio Ramírez, van realitzar una estada d’una setmana en aquest Institut Escocès on van poder viure la cultura escocesa, assistir a classe i millorar el seu nivell d’Anglès.
El proper mes de Setembre el nostre centre rebrà els alumnes escocesos on es tancarà el primer intercanvi amb aquest Institut. Esperem que en els propers anys es pugui continuar realitzant ja que va estar un èxit. A més de l’experiència pedagògica, els alumnes van poder conèixer la ciutat visitant llocs tan emblemàtics com el Castell d’Edimburg o la coneguda Royal Mile d’entre altres.