Videotrucades etwinning

Ahir vam realitzar una altra de les videotrucades internacionals amb Croàcia i Itàlia emmarcades en el projecte Green Planet.

Després d’aprendre sobre el moviment Resido Zero, analitzar quin és el nostre consum de la llar i comparar-lo amb el d’altres alumnes, hem fet un debat sobre quines possibles alternatives de consum responsable hi ha.
Seguidament, hem encetat una tanda de reptes que estarem desenvolupant al llarg de les setmanes vinents. Aquests reptes ens ajudaran a posar en pràctica propostes de consum sostenible que ens permetran reflexionar sobre els nostres propis hàbits de consum i l’impacte que generen, i ens convidaran a adoptar les que creiem oportú. Us deixem el link aquí per a qui hi tingui curiositat i us animem a prendre’n part. Ens podeu escriure a xarxes@insjaumemimo.cat amb la vostra experiència i alguna foto representativa.
Al mateix temps, estem coneixent alumnat d’altres països i establint vincles amb ells/es. Estem tenint l’oportunitat d’utilitzar l’anglès en un context real i significatiu.
La col·laboració amb altres països ens permet també contrastar hàbits de consum i col·laborar plegats en un projecte comú.
Fins aviat!