Sospitosos Inusuals

L’alumnat de 1r de CFGS d’Administració i Finances, de Comerç Internacional, de Transport i Logística, de Màrqueting i Publicitat i Gràfica publicitària, va realitzar un taller durant el mes d’octubre d’autoconeixement. Mitjançant el joc cooperatiu “Sospitosos Inusuals” es fomenten l’atenció, la concentració i la resolució de problemes, però el que és més important i l’objectiu d’aquesta dinàmica era identificar els estereotips que tenim de nosaltres mateixos i del que ens envolta. Podent així eliminar barreres en el treball en equip i l’empatia.

Aquesta activitat és part del programa MimóEmprèn que té com a objectiu fomentar l’emprenedoria i les soft skills emprenedores en l’alumnat de cicles formatius del centre.