Setmana Cultural “Batalla Patrimonial”

Enguany com a crèdit de síntesi, hem celebrat la setmana cultural amb els cursos de 1r 2n i 3r ESO, amb l’objectiu de conèixer i valorar el patrimoni local. L’alumnat, organitzats en grups transversals, han estudiat diferents monuments per finalment defensar en un fòrum “La Batalla Patrimonial”. Durant aquesta setmana hem visitat els diferents llocs patrimonials del municipi:

Can Coll, St. Iscle de les Feixes, Ca n’Oliver, MAC i Casa Llopis. Allà vam gaudir molt de la sortida, vam dibuixar i vam aprendre, de la mà dels alumnes de 1r que van fer de guies! Els dies successius van crear en grups una infografia amb informacions, fotografies i dibuixos, aquestes han servit de suport pels bons arguments en el debat final, on finalment, després d’una difícil deliberació un grup de Casa Llopis va sortir vencedor. D’alguna manera tots i totes vam guanyar!