S’engega el projecte Green Planet amb l’alumnat de 3r ESO!

Aquesta setmana l’alumnat de 3r ESO han engegat el projecte Green Planet. Es tracta d’un projecte de gamificació i cooperació internacional impulsat per professorat d’anglès i de biologia de l’escola conjuntament amb escoles d’altres països.

El Canvi Climàtic és una problemàtica actual que ens afecta globalment. Amb aquest projecte pretenem aprendre què és i com ens afecta; reflexionar sobre quin paper hi juguem i com hi podem actuar; posar-ho en pràctica a partir de diferents propostes, analitzar-ho i veure què pot funcionar per a cadascú. El projecte promou pensament crític, creativitat i treball col·laboratiu entre d’altres, i està en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides 12 i 13 i que formen part de l’Agenda 2030.

De moment ja hem superat fins a 4 reptes, incloent-hi crear el nostre propi personatge, veure com afecta el canvi climàtic arreu del món i analitzar la nostra petjada ecològica, entre d’altres. Quin serà el següent repte? Seguiu-nos i ho descobrireu!