Projecte ComVas!! Som-hi!

Aquest curs 2021-22, hem començat a l’INS Jaume Mimó, un nou projecte que té com a objectiu fomentar les competències i valors tant de l’alumnat com del professorat dels diferents centres que hi participen.

El projecte va néixer el 2021, com a resposta a la falta d’eines per a gestionar les emocions en un entorn psicosocial i laboral canviant. El projecte va ser seleccionat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional com un dels projectes d’innovació i recerca aplicades i transferència del coneixement en la Formació Professional. Durant aquest curs es faran una sèrie d’accions per tal de millorar la intel·ligència emocional i la gestió al canvi.

Durant aquest període, ja hem realitzat una sèrie d’accions com la definició de les accions, reunions entre els centres participants i formacions per començar el curs 2022 -23 amb força.

Este curso 2021-22, hemos empezado al INS Jaume Mimó, un nuevo proyecto que tiene como objetivo fomentar las competencias y valores tanto del alumnado como del profesorado de los diferentes centros que participan.

El proyecto nació el 2021, como respuesta a la falta de herramientas para gestionar las emociones en un entorno psicosocial y laboral cambiante. El proyecto fue seleccionado por el Ministerio de Educación y Formación Profesional como uno de los proyectos de innovación e investigación aplicadas y transferencia del conocimiento en la Formación Profesional. Durante este curso se harán una serie de acciones para mejorar la inteligencia emocional y la gestión al cambio.

Durante este periodo, ya hemos realizado una serie de acciones como la definición de las acciones, reuniones entre los centros participantes y formaciones para empezar el curso 2022 -23 con fuerza.