Primera formació professorat projecte ComVas

La setmana passada part del professorat dels diferents centres del projecte ComVas van participar en una formació on es van treballar la intel·ligència emocional, l’adaptació al canvi i el seu impacte en l’alumnat de cicles formatius, així com la importància en el mercat laboral.

Representants dels centres INS Jaume Mimó, IES Cap de l’Ajoub, IES Trassierra i IES Albadraba van poder compartir unes jornades carregades d’emocions.

La semana pasada parte del profesorado de los diferentes centros del proyecto ComVas participaron en una formación donde se trabajaron la inteligencia emocional, la adaptación en el cambio y su impacto en el alumnado de ciclos formativos, así como la importancia en el mercado laboral.

Representantes de los centros INS Jaume Mimó, IES Ninguno del Ajoub, IES Trassierra e iES Albadraba pudieron compartir unas jornadas cargadas de emociones.